Tuesday, 28 June 2011

::Lelaki Ugut Bekas Isteri::



KAJANG: Seorang suami yang ‘gila talak’ selepas bercerai setahun lalu mengikut bekas isterinya itu ke mana saja bagi memastikan tidak mempunyai teman selain mahu rujuk semula.

Tindakan itu menyebabkan isterinya yang berusia 34 tahun membuat laporan polis selepas tidak tahan diekori dan diugut akan dicederakan jika tidak mahu menerima bekas suaminya itu kembali.


Terbaru, di Taman Tenaga, di sini, malam kelmarin, bekas suami wanita itu sekali lagi mengugutnya menyebabkan mangsa nekad membuat laporan polis.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Abdul Rashid Abdul Wahab mengesahkan menerima laporan dan siasatan lanjut dijalankan.

sumber :mymetro

bla aku bercakap :

ishhh...mcm2la sekarang ni...x boleh ke dalam sehari dunia ni aman ade je nak gaduh2..haihhh...

ms bercinta nk kawen...bla da kawen nk cerai...bla da cerai nak rujuk...kalo wat cara baek kn elok...ni tak maen ugut2 plak...eee....dpt kat aku WACHHAAAAA!!! jek..


hee..ckp je lebehhh..tp x brani kot..hoho..arap2 benda ni x jd kat aku n family aku....ee..takottttt!!!

aku x nak tau la sape yg slh dlm hal umah tangga diaorg ni...arap2 dapat selesai cara elok dan aman...

semoga semua org bahagia selaluuuuuuu~~~~

ep..ep...Taman Tenaga ni tempat tinggal aku dulu..huhu..rindu kenangan lama keje d UKM...miss my exhousemate!!!




terima kasih kerana singgah.datang lagi.

3 .:sweetcomments:.:

hani apandi said...

macam2 jak kisah org nektok.
dalam berita sik sah mukn sikda kes laki bini gtok.

arap kta d jauhkan dgan semua tok, aminn :)

hunnyAPIS said...

kan...sm2 la kita berdoa kita dijauhkan dr masalah kedak tok..amin..

Amiirah Cassan said...

hohoh bala bala ^___^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...