Wednesday, 13 July 2011

::GAMBAR PERTUNANGAN DIRA ABU ZAHAR PENGACARA MELODI::



waaa...SELAMAT BERTUNANG KEPADA DIRA ABU ZAHAR & HELMI..


semoga kekal hingga ke jinjang pelamin seterusnya bahagia hingga ke anak cucu cicit..cucit..haha...semualaaaa...




Dira ni memang comel..kalau belakon memang bestla kalau jadi bohsia tu..memang percaya la dia memang betul2 bohsia..kalau jadi mangsa tu memang kesian giler ah kat dia..sampai cam tu sekali kalau tengok dia belakon..siap sedey2 bagai nih....heee...chuppp...enuff of the membebel..jom layannnnnnn~~~














semoga berbahagia ..diaorang bakal kawen on 11/11/11 
weehuuu....


ok..kredit to bang nara!! (~_^)v
terima kasih kerana singgah.datang lagi.

5 .:sweetcomments:.:

kak ina kl said...

jadi retis walaupun ada anak sorang glam ek majlis dia orang

msredcheesecake said...

Dira mmg kiut...suka..suka...heee

Dea said...

wah..melompat2 jak..:P

hunnyAPIS said...

@kak ina..biasa la kak..nama pon retis kan...nak tak nak kene la glam..

@msred n dea...dira menten kiut xyah nak begamba kontrol ayu macam retiss laen kann..:p

Bui Junaidi said...

bgslah nya dh tunang
semoga bahagia sampe aher hayat..amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...