Thursday, 14 July 2011

Khalwat dengan kakak ipar


erk...scarynyer tajuk dia..hmmm...kita lihat sape yang kena....

gambar dari en google.takde kene mengena ngan kes..ehe (~_*)v


ALOR SETAR: Helah seorang lelaki konon dia bersama isterinya menyewa bilik sebuah motel di Jalan Suka Menanti, di sini, bagi mengelak dicekup berkhalwat tidak menjadi apabila wanita itu sebenarnya adalah kakak iparnya.

Lelaki berusia 30 tahun itu mulanya memberi alasan mereka mempunyai surat nikah, namun selepas siasatan terhadap wanita berusia 32 tahun itu mendapati kenyataan mereka bercanggah dan cuba menipu anggota penguat kuasa.

Dalam serbuan jam 4.45 petang kelmarin, sepasukan anggota penguat kuasa Jabatan Agama Islam Kedah (Jaik) menyerbu premis berkenaan selepas menerima maklumat awam berhubung kegiatan maksiat yang berlaku.

Lelaki berasal dari Myanmar dan beragama Islam itu memberi alasan membawa wanita itu menyewa bilik itu hanya untuk mandi sebelum pergi melawat isterinya yang baru melahirkan bayi lelaki di Hospital Jitra (HJ).

Pegawai Penguat kuasa Jaik, Mohd Khairil Naim Johari berkata, sepasukan anggota Jaik yang tiba di motel itu kemudian membuat pemeriksaan dan mendapati sebuah bilik di tingkat bawah motel itu berkunci daripada dalam.

Beliau berkata, selepas mengetuk pintu dan memberi salam, seorang lelaki yang hanya bertuala membuka pintu kira-kira 10 minit kemudian dan terkejut melihat kehadiran anggota penguat kuasa di luar bilik disewanya.

“Pemeriksaan lanjut menemui seorang wanita yang menyorok dalam bilik dan tergesa-gesa memakai pakaian dalam keadaan ketakutan.

“Hasil soal siasat, wanita itu mendakwa dibawa lelaki berkenaan ke motel itu untuk melihat adik perempuannya yang juga isteri lelaki itu yang baru melahirkan anak manakala lelaki itu memberi alasan wanita itu sebagai isterinya,” katanya.


Oleh Zuliaty Zulkiffli
am@hmetro.com.my


hmmm..haishhh...nape la laki suka wat hal di saat si isteri baru pas bersalin...haiyakkkk dussshhhh!!! geram nih...arap2 ni salah paham jek..(nak think positif..hehe) tapi hakikatnye..ye kalau betul la nak mandi, sorang mandi sorang tunggu kat kete ke. da selesai turn yang sorang lagi plak.simple je kan..tak de la nak menimbulkan syak ke..susah2 mandi kat umah je la..ade je alasan diaorang nih...aduh...takutnye bila benda cam ni jadi.mintak2la aku ngan en kaseh syg dijauhi dari masalah2 macam ni.... [to akak ngn abe kat atas - bawak2 la insap oiiiii].cukup2la tu..kesian kat baby!!!grrr T_T

terima kasih kerana singgah.datang lagi.

3 .:sweetcomments:.:

toblerone said...

mcm2 skg ni kn.. huhu

hunnyAPIS said...

tu ar pasal..pas satu, satu masalah..hmm..mintak2 dijauhkanla..:(

Rafidah Farhana said...

dunia akhir zaman. segan lah kena macam ni..
lelaki pun kejam.. wuwuwuw T__T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...