Thursday, 14 July 2011

:nora elena : siti saleha minta maaf:




wah..tekejut tengok gambar2 siti saleha yang tersebar kat internet

dasyat2...

jom layan...
















cantekkan dia...

disebabkan gambar2 ni tersebar dia pon minta maaf kepada peminat2 dia 















ok...xpela...benda da jadi..biasala bila da fofular orang akan selidik sampai ke lubang cacing nak jatuhkan orang laen..adat manusia la tu...benda yang lepas jangan dikenang~~bawak2 la berubah...ehe...sebab tu kena pandai bawak diri *pesanan untuk diri sendiri juga walaopon diri ini bukan retissss*...hahaaaa...berfikir sebelum nak wat sesuatu jangan maen taram je...huhu...


semoga Malaysia melahirkan artis yang bertaraf internationale yang berbakat dan berdisiplin dan jauh dari publisiti murahan.


-kredit to beautiful nara
terima kasih kerana singgah.datang lagi.

4 .:sweetcomments:.:

Cik Baju Kurung said...

dia minum arak ke ??

hunnyAPIS said...

yang tu tak sure la..arap2 tak la kot :)

Maii Yusre said...

Haha..macam tak percaya lahh! XD

amir aizat said...

fuhhh, baru tahu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...