Monday, 4 July 2011

PMR OH PMR : SPM OH SPM =.=


serius kamu sangat comel budak...akuu sgt geram....arghhhh!!!


alamak PMR ngn SPM tak lama lagi kan....


adek-adek da sedia ke??? cam ne preparation????


ala daripada duk ngadap fesbuk tu meh ikut tips akak ni...


banyak ilmu dan maklumat yang kita perolehi..tak rugi....ilmu dik ....senang2 je dapat hanya dengan menonton TV!!! wowwwwww~~~~


sape nak cemerlang PMR tahun ni klik SINI yer. rugi sape tak klik...ahakssss :p akak da lepas...ngee..turn korang la plak...wahahaa...(gelak jahat..heee)


haissshhhh...kakak2 dan abang2 yg nak SPM tu....meh2...akak nak bg tips sikit ni...


SPM...buatla leklok ye dik non...rugi...zaman sekarang makin canggih xde ilmu maka ketinggalan la kamu!!!


banyak cara-cara, ilmu, maklumat serta tips cemerlang SPM kat SINI...so tunggu ape lagi bertindaklah sekarang!!!!masa depan anda terletak di tangan anda sendiri!!!


GUD LUCK ADEK-ADEK SEKALIAN. JAGA DIRI. JANGAN STRESS2!!!ENJOY UR LIFE DEAR...


terima kasih kerana singgah.datang lagi.

1 .:sweetcomments:.:

dwaty said...

betul tu... zaman teknilogi skrg ni... kena ada ilmu kalau nak berjaya.... nak gak klik tp dah lepas dah exam2 tu sume... adik beradik yg lain pun dah lepas... hehehe... i follow u...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...