Thursday, 28 July 2011

sebab tu saya suka berblogging

assalamualaikum~~


posa tak lama g kan...hikss..selamat menyambut ramadhan kawan2


ok meh nak share...last tuesday dapat parcel.yeayyy hadiah sempena birthday blogger PN MANIS MADU sangat seronok ok. Pn Manis Madu cakap dia pos on monday..tengok ari selasa parcel da sampai umah.salute la ngan skynet..hihi..sempat g puji skynet....


Terima Kasih Pn Manis Madu. kamu semanis nama mu dan semanis kurma..hekss...tQ ek... orang len yang birthday saya yang dapat hadiah...yeayy!!!




ehe...best kann...so tak yah la ulang banyak kali kot nape aku suka berblogging.hekss.


join ramai2 join GA and contest..tambah kawan dan dapat hadiah.yeayyy!!!







terima kasih kerana singgah.datang lagi.

11 .:sweetcomments:.:

farah hanim said...

wahh..betuahnye dpt meng adiah
fara xmng2 pon lg
hehee..

Cik Baju Kurung said...

bertuahnye die ! tahniah ! =)

zareliqa afiqa said...

waa~ best lar.bertuah sungguh :)

Manismadu84 said...

tahniah..lainkali join ye,pasti ada hadiah menanti....

Sha said...

wahhh beruntungnya dia..
tahniah~

amni azmira said...

bestnya jadi die..^^

ciK LyndaWawa igUana said...

cantik!!=]

cik pip said...

wah untung ye..nice beg.jom join contest saya: Jom Join Segmen Sulung Aku

Manismadu84 said...

pasai skynet tu..saya mmg puji sehari je smpai ke destinasi tapi mesti pos sebelum pukul 2pm baru leh sampi esoknya kalo x lusa baru smpi...hehehe....sy mmg suka guna skynet...laju...

Dea said...

wahh..best2..:)..ktk bila gk nk plh GA??..:)

Bui Junaidi said...

bestnya dpt hadiah..
kacak agik ya..piwiittt..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...