Monday, 8 August 2011

gambar khairul fahmi@apex dan dahlia teck tersebar di internet

assalamualaikum...


hmmm..eheee..... nak share nih~~~


gambar2 apex dan 'adek' kesayangan nyer da tersebar...ni kot bukti yang dimaksudkan cik jejariruncing tu pasal ex-tunang dia...hmmmm....







erk...orang yang sama kah?? hmmm..korang pikir la sendiri ek...


sama2 la kita amek iktibar dengan ape yang berlaku...pikir sebelum bertindak dan bercakap~~~jangan ikut perasaan...da tak de jodoh antara korang nak wat cam ne kannnnnn...


sumber: ohbulan n bang nara (~_*)v




ehe..entri first selepas beberapa hari menyepikan diri.sori!! buzy~~ tak sempat nak balas kunjungan yang singgah..makaceh sayang2 sekalian...insyaAllah t saya singgah n follow ek!! tQ sebab tinggalkan jejak.

terima kasih kerana singgah.datang lagi.

6 .:sweetcomments:.:

LyNdA hAsLyNdA said...

kenapa laki yg dah berjaya...selalu tgglkan kekasih yg bersma die time die ssh?? x phm betul!!

♥Sya♥ said...

huhu...walau dgn sape pun die...
Khairul Fahmi mmg macho...
hehe..(^_^)

hunnyAPIS said...

@LyNdA hAsLyNdA

sabar dear...tak semua macam tu kot...yang penting hati... :p

hunnyAPIS said...

@♥Sya♥

kannn...ahaks :p

Amy Syaquena said...

Nampaknya semakin hangat dan panas lagi kisah si apex nie , semoga segala kemelut yang melanda mereka berdua memperolehi jalan penyelesaian...



*salam kenal, amy singgah dan follow sini.jom ke belog amy http://www.sinarraudah.com/2011/08/biskut-raya-tart-nenas-panas-ifa-raziah.html

Cik Baju Kurung said...

benci pulak tengok diorang nie . ;[

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...