Thursday, 4 August 2011

Mangsa Bunuh Dikerat 15

gambar hiasan dari bang google


AMPANG: Misteri bau busuk di sebuah unit pangsapuri tanpa penghuni di tingkat lima Blok Chryssa, Apartmen Astaria, di sini, sejak Sabtu lalu terbongkar apabila pihak pengurusan menemui kaki kiri manusia yang sudah berulat dan beberapa organ manusia dalam tandas unit itu, petang semalam.

Difahamkan, beberapa anggota badan manusia turut ditemui dalam tiga bungkusan plastik di atas siling tandas dan beberapa tempat dalam rumah berkenaan.

Dipercayai mangsa dibunuh tidak lebih dari seminggu lalu sebelum anggota badannya dikerat melebihi 15 bahagian.

Penghuni yang menginap selang sebuah rumah dari unit terbiar itu, Shahril Abdul Rahman, 30, berkata sebaik pulang dari kerja kira-kira jam 5.30 petang, dia bersama beberapa kakitangan pihak pengurusan bangunan memasuki unit berkenaan bagi menyiasat punca bau busuk itu.

“Saya terkejut apabila menemui satu kaki manusia dikerat dari paras pinggang sebelum pihak pengurusan menghubungi polis,” katanya ketika ditemui, semalam.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Amiruddin Jamaluddin yang berada di tempat kejadian, berkata anggota badan yang ditemui itu dihantar ke Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM) untuk proses bedah siasat.

“Identiti dan jantina mangsa belum dipastikan dan anggota terbabit sudah dihantar ke PPUM bagi tindakan lanjut.

“Anggota badan itu ditemui dibuang di merata-rata tempat dalam unit berkenaan yang lebih kurang 10 tahun tidak dihuni,” katanya.

Menurut Amirrudin, siasatan lanjutan akan dijalankan secepat mungkin bagi mengenal pasti identiti mangsa serta kejadian sebenar di sebalik penemuan mayat yang dikerat itu.


eeee...scary nyerr...kalau aku duk situ...aku sanggup pindah tempat len..

teroknyer..da la kena bunuh pastu kena kerat plak...jahat al kejam betul laaaa...

sekarang nih pergi mana-mana da tak selamat, semua kena berhati-hati. lalai sikit lain jadi nyer...adoiii..arap-arap tempat aku tinggal ni takde benda-benda macam ni berlaku...

hmmm...teringat filem flat 3A lakonan intan ladyana..sape da tengok? best tak? eheee..

terima kasih kerana singgah.datang lagi.

4 .:sweetcomments:.:

kak lang said...

eyyuuuuu...tkutnye!

♥CIK IERA♥ said...

manusia sekarang macam sesuke hati je nak bunuh-bunuh...ermm =.="

Salwa said...

Ya Allah..mintak jauh.

Cik Azizah said...

wah ngerinya...aduh..tolong la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...